Loading . . .
"היתרונות של אוננות: איך לוקח זמן לעצמך יכול לשפר את החיים שלך"

"היתרונות של אוננות: איך לוקח זמן לעצמך יכול לשפר את החיים שלך"

אוננות היא פעולה הקשורה בדרך כלל לבושה, אשמה או מבוכה. לעתים רחוקות מדברים על זה בגלוי ונחשב לטאבו בחברות רבות. אבל האמת היא, אוננות היא פעילות נורמלית, בריאה ומועילה שיכולה לשפר את הרווחה הגופנית והנפשית שלך. במאמר זה נחקור את היתרונות השונים של אוננות וכיצד היא יכולה לשפר את חייך.

ראשית, בואו נסתכל על היתרונות הפיזיולוגיים והבריאותיים של אוננות. אוננות יכולה לעזור לשחרר מתח מצטבר ולחץ פיזי בגוף. זה גם יכול לעזור לקדם את זרימת הדם, לשפר את טונוס השרירים ולספק הקלה על כאבי מחזור. יתר על כן, מחקרים הראו כי זה יכול לעזור עם הרפיית שרירים ולספק תחושה גדולה יותר של רווחה פיזית ונפשית.

אוננות יכולה גם לספק יתרונות פסיכולוגיים ורגשיים, כגון הפחתת חרדה, דיכאון ומתח. מחקרים מצביעים על כך שאורגזמה יכולה לעזור לווסת את רמות ההורמונים, להפחית תחושות דיכאון ולהקל על נדודי שינה. על ידי לקיחת הזמן כדי לענג את עצמך, אתה נותן לעצמך הזדמנות להפחית חרדה ומתח.

אוננות יכולה להיות גם כלי לגילוי עצמי וחקירה. לקחת את הזמן לחקור את הגוף שלך ולגלות מה מרגיש הכי טוב יכול לעזור לך להבין טוב יותר ממה אתה נהנה ולהיות בטוח יותר להביע את הרצונות שלך בפני בן זוג.

חשוב גם להכיר בכך שאוננות אינה מחליפה פעילות מינית עם בן זוג. למעשה, זה יכול להיות בעל השפעה הפוכה ולשפר את חיי המין שלך. מחקרים מצביעים על כך שלאנשים המאוננים יש חיי מין איכותיים יותר ומערכות יחסים מספקות יותר. אוננות יכולה לעזור לך לזהות ולהבין את אזורי העונג שלך ולתקשר טוב יותר את הרצונות שלך לבן / בת הזוג שלך.

פורטל מומלץ tastymaggie.co.il
לבסוף, אוננות יכולה להועיל למי שסובל מתפקוד מיני לקוי או אובדן החשק המיני. חווית הנאה ועוררות בעצמך יכולה לעזור לבסס מחדש תגובות מיניות פיזיות ורגשיות ולהגביר את הרצון למין עם בן זוג.

למרות שאוננות עדיין נחשבת לנושא טאבו, הגיע הזמן להכיר בהשפעות המועילות שיכולות להיות לה על רווחתך הפיזית והנפשית. לקחת זמן לעצמך ולחקור את הגוף שלך יכול לעזור לך להרגיש טוב יותר במובנים רבים. משיפור חיי המין שלך להקלה על דיכאון, היתרונות של אוננות יכולים להשפיע לטובה על חייך.

Previous post אופנה – לרענן את הסגנון שלך כדי לשקף את האישיות המשתנה שלך
Next post עשה זאת בעצמך: איך לקחת שליטה על החיים שלך עם פרויקטים מעשיים