Loading . . .

צלילה בגיאנה הצרפתית – הרפתקה בלתי נשכחת

סוף שבוע בגיאנה הצרפתית הוא אידיאלי להרפתקת צלילה. ואכן, לא רק שגיאנה מציעה מים צלולים וחמים, אלא שיש בה גם מגוון פעילויות מתחת למים לעשות ולהתפעל.

בין שמורות הטבע של האי קורו וגן העדן לצלילה שמציע מפרץ קאיין, לחובבי האוקיינוס יש מבחר רחב של אתרי צלילה לגלות. להרפתקנים יותר, אין דבר טוב יותר מאשר לקחת חלק במעון חי או ספארי צלילה, כדי לגלות את העושר הימי שנמצא מעבר לשוניות האלמוגים של גיאנה הצרפתית. צלילה

במים מתוקים מעניינת במיוחד לתרגול מכיוון שהיא מציעה לצוללים חווית צלילה ייחודית שהיא גם מהנה וגם טבעית – וכל זאת מבלי להיות בהכרח צלילה טכנית. בין אם אתם עוסקים בצלילה ספורטיבית ובין אם אתם גולשים המחפשים אתרי צלילה חדשים, שהותכם בגיאנה הצרפתית תפתח את הדלתות לעולם התת ימי.

גיאנה הצרפתית מציעה מגוון ביולוגי תת-ימי עצום, עם דגים וסרטנים צבעוניים, מושבות צבים ירוקים ואלמוגים צבעוניים. ולמי שרוצה לגלות את קרקעית הים העמוקה והפראית יותר, גיאנה הצרפתית מציעה גם אתרי צלילה טכניים רבים. ראוי לציין כי כמה מהאתרים המעניינים ביותר לעבור בהם הם חלק משמורות הטבע של האי – מה שאומר שהצוללנים חייבים להקפיד על כללים ומגבלות מסוימים.

בקיצור, גיאנה הצרפתית היא גן עדן לצוללנים המחפשים מגוון פעילויות מתחת למים. בין אם אתם אוהבים פעילויות צלילה פנאי, צלילה טכנית או גלישה, השטח הצרפתי יציע לכם צלילה בלתי נשכחת. בין אם אתם צוללנים מנוסים או מתחילים שרק רוצים להרגיע את החושים ולחקור את בעלי החיים הימיים, תמצאו את גיאנה כיעד צלילה אידיאלי לכל הפעילויות.

ואם צללתם יותר מידי מתחת לים, ועכשיו אתם רוצים לצלול במקומות אחרים… כאשר תחזרו אפשר לבלות עם נערות ליווי בהרצליה

Previous post תיירות המין פורחת בדרום קוריאה: לחקור את סצנת נערות הליווי
Next post נערות ליווי: סקירה כללית של ענף הליווי